Image Hosted by ImageShack.us

15 Temmuz 2007 Pazar

Düt düt...

Turneye çıkmış sanatçı hayatı yaşadım...Son 4 gunun 1 gununde 5'te 1 gununde 6'da 2 gununde ise 8de kalkıp yola düştüm,en kısası 3 saat olan yolculuklar ıcın...Ayrıca bu gunlerın ıkısının gecesınde düğün ortamındaydım....
Güzeldi işte ya...Toparlayamayacagım gıbı...Yazmamayım en ıyısı...:):):)

Ama Karadeniz'e tekrar vuruldugumu soylemelıyım...Hep hayalını kurdugum sekılde karsıladı benı sagolsun....Saganak yagmurun altında,yazlık kıyafetle o denizin kenarına ındım ya,öyle ıslandım ya bir süre baika bir şey ıstemeyı dusunmuyorum...Bı' ayakkabı bı' de saat alacagım ama onlar sayılmaz,onceden dusunmustum.....

3 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

Karadeniz baskadir... Bir Karadeniz hayrani olarak, ne kadar guzel oldugunu bilerek tahmin edebiliyorum oradaki hislerini...
Bodrum ve Karadeniz'den sonra Niyanno Yollarda'nin bir sonraki duragi neresi bakalim?

16 Temmuz 2007 02:11:00 GMT+2  
Blogger NiyannoDutti dedi ki...

Evet,bu sene leylegı havada görmüşüm...2ya da 3Istanbul,1Bodrum,2Afyon,1Çatalzeytin seyahatım var...
Dedıgın gıbı bakalım bundan sonraki durak neresi..Bu sene Beşiktaş peşinden bir yurtdışı istiyorum ama nasipten öte köy yok tabi:)

16 Temmuz 2007 12:08:00 GMT+2  
Blogger Irreducible dedi ki...

bizi de gezdirsene abla başka memleketlerde :s
annem sen götürürsen izin verir, ondan diyom :/

19 Temmuz 2007 23:06:00 GMT+2  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa